Svaren.

Vad är din favorit låt? Jag gillar väldigt många låtar, men jag har ingen favorit låt direkt.
Favorit artist? Ingen nu iallafall.
Vilka bloggar läser du? Jag läser saralinneea, fashiontoast, melissablogg, rikauteliggare,lisaplace&hannamw även Haidis och kompisars.
Nån blogg som du gillar extra mycket? Jag gillar Saralinneaas väldigt mycket.
Vad gicllar du att ha på dig en lördag när du bara är hemma, (och det regnar ute)?(Konstig fråga kanske?)
Haha,nejdå. Jag gillar att ha på mig myskläder eller en hood, stuprör och typ någon fin acesoar. Lite slappt sådär :) .
Favoritfärg?
De beror på lite, men svart&vit är fint. Sedär ja då fick jag till lite rimm också,haha.
Favvomat!:D? De måste nog vara thaimat.
Spelar du något instrument? Ne, men jag har spelat piano (haha) och vi har elgitarr hemma, så kan även spela lite på den.
Favorit skor? Oj de måste nästan vara remmsandaler och converse.
Vad har du för kamera? En nikon D5000
Har du färgat håret? Ne, bara slingat de en gång för ganska länge sedan.
Vilken är din favorit årstid? Sommar!
Vilka bloggar läser du? Som sagt saralinneea, fashiontoast, melissablogg, rikauteliggare,lisaplace&hannamw även Haidis och kompisars.
Vilken mascara använder du? Har testat lite olika, men just nu använder jag bluberry curl mascara från Lumene.
Om du skulle välja att vara någon för en dag,vem sjkulle du då vara? Oj,den var svår. Måste tänka efter lite, men just nu vet jag faktiskt inte.
Beskriv din blogg med tre ord. Ööh, bra hoppas jag,rolig att läsa&vad kan man säga typ personlig min stil.
Favoritblogg? Som jag skrev förut jag gillar Saralinneeas väldigt mycket.
Du har ju lite såhär vågitt hår hur frå du de? Jag har självfall annars kan man nog bara typ sova med en toffs eller något.

Tack för alla frågor!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0