Crochet War.


Förutom att jag ska införskaffa min dröm (virkad klännig) till sommarn har jag fått syn på dessa UNDERBARA badkläder!!111 Jag lovar att om jag hade någon av dem i mitt behåll hade jag legat på stranden hela dagarna även i regn. Jag har en kärlek till virkade kläder överhuvudtaget och nu känner jag att priset snart inte kommer spela någon roll alls jag är såååå nära på att klicka hem allt virkat på denhär sidan nu. Jag har bestämt mig för att kriga för min virkade klänning och jag bestämde just att jag ska göra det samma med bikinin.Ni hittar bikinin HÄR och baddräkten HÄR!

Kommentarer
Postat av: Elin bengtsson

DIn drömklänning finns på bikbok nu för 600kr :) Köpte en igår. (Ska bara klippa bort "vingarna")

2011-02-25 @ 14:41:36
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0