NYA ÄVENTYR

Vad är det värsta som kan hända tänkte jag när jag liksom bara beslutade mig för att byta bloggdomän? Paaaniik typ. Men de blir bra, mer bilder alltså mer uppdatering. Jag bytte främst för att blogg. se har blivit sämre och iphone appen på bubbleroom var bättre (mycket bättre än blogg.ses och de betyder ju att uppdateringen kommer va grym)Om de inte går vägen så byter jag tillbaka helt enkelt, men man måste ju testa för att veta, så ja va ska jag säga, NU KÖR VI HELT ENKELT!! Ni hittar mig här

HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/
HTTP://LOVISAB.BUBBLEROOM.SE/

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-15 @ 08:46:16
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du inte är en forum person så skulle jag bli mycket glad ifall du kunde stödja mig ändå genom att klicka på facebook like och/eller google+ knappen i modeforumet. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-14 @ 12:40:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0